Fortsättningen…

Men det som var skönt var att var riktigt trött och kunde faktiskt sova nätterna! 😀 Och aptit hade jag verkligen.

Men efter kanske en timme på ett ungefär så började jag må riktigt illa och hade ont. Till slut så kom allt ut!! 😦 Så höll det på hela tiden och nästa dag mådde jag bra men var trött och dagen efter mådde jag dåligt igen!

När det hade hållt på så ett tag, började jag bli faktiskt orolig att vad fan kan det vara. Låg och grubblade och grubblande att vad fan kan det vara. Låg verkligen i en annan värld för var så djup i mina tankar och använde lite tekniker som jag lärt mig av min moster.

Då från ingenstans sa jag att nej, det måste vara den smärtstillande som jag tar. För fått ta det en del pga operationen och sen nu för smärtan i andra höften. Då direkt samma dag så ändrade jag lite med medicinen.

Fortsättning…

~ av micorazoon på 12 oktober 2011.

Kommentera

 
