Hur allt gått..

Fortsätter och berättar hur allt har gått. När jag väl ändrade på medicinen så blev jag piggare och mådde bra. Men vågade inte hoppas då ännu, fortsatte bara i samma takt.

Nästa dag mådde jag bra igen och så skönt det var att vakna och må bra. Kunna faktiskt göra något annat än bara ligga och spy. Så jag tror helt klart att det var med andra ord medicinen och har nu sänkt på det. Jävligt skönt rätt utsagt.

Då började jag ta ner mina gardiner för att kunna korta av dom och sy dom. Har flera gardiner att korta av och sy för lite förändring med inredningen behövs 🙂 Och självklart också finare när älsklingen kommer hem 😉

Men var lite yr mellan åt och om jag ansträngde för mycket så mådde jag dåligt bara ett par minuter. Igår så hade jag fruktansvärt för jävligt ont att visste inte vad jag skulle göra. Därför fick jag ta lite mer medicin och ja… började må illa. Där kom bekräftelsen att ok, det är medicinen jag trodde.

Men har i alla fall mått bra nu i flera dagar och piggare, hållit på med gardinerna och tagit ovanligt länge för mig och fixa dom :/ Men det är för att måste vila mellan åt. Bara det blir färdigt så är jag glad 🙂 Helst så fort som möjligt.

Nu har jag uppdaterat er lite 😉 Ska försöka bli bättre på detta igen och direkt saker blir färdigt och hänger på plats så ska ni få se hur det ser ut.
Ser fram emot att börja sy dekorationskuddarna sen.

Hur har ni haft det?

~ av micorazoon på 12 oktober 2011.

Kommentera

 
