Mycket framför mig..

Det har varit bra med mig, men igår och idag har jag mått lite sådär. Första dagen på flera dagar så tog jag lite lugnare igår. Sydde färdigt ett par gardiner, nu är det bara stryka och hänga upp. Men sen tog jag lugnt.

Idag har jag varit sjukt trött för har knappt sovit något förra natten :/ Men imorgon tar jag nya tag igen 🙂 Mycket som händer och kommer att hända. Nu ikväll är det idol, som jag väntat i en vecka. Tittar ni på idol? Har ni någon favorit? 🙂

~ av micorazoon på 14 oktober 2011.

Kommentera

 
