Måste berätta något!!!

Jag har berättat till er om att får äntligen hem min älskling, men aldrig sagt när. Mest för att vara tyst och berätta först när det är jätte nära.

Innan jag berättar det så måste jag säga att vet ni hur glad jag blev av nyheterna att Gadaffi var skjuten!!! 🙂 Visst det bästa skulle ha varit att han skulle ha fått sitta i fängelse hela resten av hans liv och att han skulle ha fått gå igenom det han gjort mot sitt folk.

Men glad blev jag ändå, kändes att äntligen!!!! Och det jag hoppas är helt klart att folket i Libyen kan börja bygga sitt land på nytt och bättre.

Imorgon på tisdag ska min älskling landa till Arlanda!!! 😀 Men sent på natten så får hem han på onsdag!!!!!!!!!! 😀 Ni förstår inte hur glad jag är! Som jag har sett fram emot att få hem honom! 🙂 Snacka att vi kommer bara vara vi och bara vara osv 😉

Är pedant och vill alltid att det är städat och fint, men nu är det ännu viktigare för mig att det ska vara perfekt 🙂 Har en massa planer som jag gjort och hur allt ska vara, hur perfekt det ska vara på alla sätt 😉 Romantiskt och fint, överraskning kommer han få 😉

Älskar dig min älskling!! ❤
Ana ohebok habibi!! ❤

~ av micorazoon på 01 november 2011.

2 svar to “Måste berätta något!!!”

  1. Vad roligt! Äntligen, som ni väntat….

    • Tack! 🙂 känns bra att vara tillbaka. Ja, verkligen! Som vi väntat väntat o väntat på det här i 11 månader! Som jag kommer hålla fast honom 😉 kram

Kommentera

 
