Snabb genomgång..

Nu är det en evighet sen sist igen när jag skrev här. Men shit så mycket det har hänt nu senaste veckorna.
Har ju hållit på med storstädning här hemma och då menar jag storstädning.

Igenom alla rum och alla skåp, sorterat bort det jag inte vill ha eller behöver. Gett bort lite och resten bytt plats och få mer struktur med en del saker 🙂

Sen ville jag ha lite nytt, som tex gardiner men dom behövde jag korta av. Ville fixa gardiner till vårt sovrum och vardagsrummet 🙂

~ av micorazoon på 01 november 2011.

Ett svar to “Snabb genomgång..”

  1. Kul att se dig igen!

Kommentera

 
