Dagarna är underbara!

Det är fortfarande overkligt att Abdu är hemma, men det känns så underbart! Ni som följt bloggen vet hur goda maträtter han gör och hur bra jag åt. När han åkte rasade jag i vikt och försökt gå upp, men det har gått lite upp och ner.

Fast vi lagat mat och ätit ok så har det inte hjälpt. Älsklingen hemma så har jag i stort sett ätit frukost, lunch, middag och kvällsfika!!!! Vilket aldrig händer utom på sjukhuset. Och äter och äter, gott som tusan och fått äta maträtterna som jag saknat och inte kan laga.

Lär gå upp i vikt 😉 och samma för älsklingen han har gått lite ner i vikt och inte ätit så bra alls sen han åkte härifrån. Nu när han är hemma så äter han riktigt riktigt bra. Ser att han mår bra och han säger hur bra han mår när han äntligen får vara med mig igen 😉 Nu kan han bl.a. sova nätterna riktigt bra, det är viktigt. Vakna till att han ligger och håller om mig är helt underbart!

~ av micorazoon på 11 november 2011.

Kommentera

 
