Mer från ändringarna..

Här kommer lite fler foton från inredningen som jag fixade. Små detaljer gör så otroligt mycket, tycker jag. Älskar att inreda!!!!! 😉

Kuddarna på sängen, med tidningstryck har jag gjort själv och ena sidan är ljus och andra svart. Så du kan ha det som jag gjort en sida var tex 🙂 Riktigt nöjd blev jag! Kuddarna är i sovrummet och fotot med lyktorna är från vardagsrummet.

20111123-013747.jpg
Från Sovrummet

20111123-013841.jpg
Har gjort själv kuddarna med tidningstryck på.

20111123-014039.jpg
Vardagsrummet, tyckte det var ändå snyggt och ha ljusen tänt i lyktorna fast dom lutar. Mys!!

20111123-014303.jpg
Så snyggt när orkidéerna håller på och blommar upp igen! Älskar grymt mycket skålen i fönstret som jag fått av min kära lillebror Johannes i julklapp för flera år sedan!

~ av micorazoon på 23 november 2011.

Kommentera

 
