Första gången någonsin..

Alltid när jag går tex till blomster affärer och ser alla fina blomster arrangemangen eller blomster dekorationer så önskar jag att också kunna sånt. Bestämde att någon gång så ska jag testa det.

Några dagar innan Abdu kom hem och när vi hade gjort det fint här hemma, bestämde jag att det var dags och testa. Vi åkte och köpte lite blommor osv, den kvällens aktivitet var check! 😉

Lyckades göra två fina blomster dekorationer och två helt vanliga buketter gjorde jag med. Tyvärr så glömde jag ta foto på en :/

Såhär såg det ut i alla fall

20111124-235134.jpg

20111124-235147.jpg

20111124-235200.jpg

20111124-235254.jpg

Vad tycks? 😉

~ av micorazoon på 25 november 2011.

2 svar to “Första gången någonsin..”

  1. Det är så härligt med färska blommor hemma! Önska att man hade råd att ha det hela tiden..

Kommentera

 
