Operations dags igen

Har för ett tag sen fått datum för operation och då är det dags att operera vänstra höften. Nackdelen är att den 13:e december ska jag läggas in och 15:e opereras! :/

Min önskemål har varit att ändra det, men kan inte vänta med höften i 2 månader till tex. Men det tråkiga är att jag mår alltid så dåligt efteråt och fått stanna så länge alltid. Sist låg jag 2,5 vecka på sjukan och nu är det bara 9 dagar till julafton från operationsdatumet.

Sämsta julafton ever, om jag kommer att behöva ligga kvar!!!! 😦 Gillar inte riktigt det. Fick avboka min och älsklingens resa till Haparanda. Jag som hade sett fram emot det och Abdu med. Men blir i alla fall billigast jul någonsin 😉

Men ska bli skönt att få bort smärtan från höften i alla fall. Vet inte om ni kommer ihåg. Men vänstra höftprotesen har jag också haft i 16 år, fast kulan byttes ut för ca 10 år sen. Men nu har höftprotesen lossnat och ska bli skönt att få en ny och hel höft 🙂

Blir en lång återhämtning igen och tränings period igen. Men sköna med denna gången är det att älsklingen kommer vara med i Lund när jag opereras och när jag återhämtar och tränar 🙂

~ av micorazoon på 09 december 2011.

Kommentera

 
