Vinter, kallt o lederna…

Nu är det för länge sen sist igen :/ Det har varit verkligen fullt upp här och dagarna bara springer iväg.

Varit överlycklig över att det inte har snöat och vintern har inte kommit 🙂 Kunde vänta länge till att byta till vinterdäck. I måndags fick jag vinterdäcken på plats. Tur det för då började det snöa för första gången!!!

Då kom den djupa sucken! Som tur var så smälte det bort! Men sen snöade det jätte lite igen och blev minus grader och skit halt. Då vaknade jag i rejäl värk och stelhet i hela kroppen!

Vi reumatiker borde inte bo i Sverige på vintrarna för då mår vi som sämst! Eller dom flesta i alla fall. Så ni som har barn, ungdomar tex som fått ledgångsreumatism så åk utomlands. Om ert barn mår bra då, så rekommenderar jag helt klart att köpa en lägenhet eller hyra om det finns möjlighet. Bo vintrar i varmt klimat och somrarna i Sverige. Det rekommenderar jag i alla fall.

Det har mina föräldrar alltid ångrat att dom inte gjorde och håller med dom.
Hoppas bara verkligen att vintern inte kommer ordentligt som det har varit förra året och året innan.

Gillar ni vinter och snö?

~ av micorazoon på 09 december 2011.

Kommentera

 
