Inställt :(

Jag berättade till er igår om att ska opereras idag på torsdag. Men däremot igår senare på eftermiddag kom min bästa ortoped Urban in och satte sig ner.

Och sa att har lite tråkiga nyheter och det är att din operation är avbokat. Va, du skojar sa jag!! Nej, tyvärr säger han då. Då blev man ju lite besviken för att hade ju förberedd på operation. Jag och älsklingen tänkte från början att vi skulle ha åkt till Haparanda och fira jul.
Det fick vi avboka pga operationen och när dom inte kunde ändra till Januari.

Nu är jag här och operationen blir inte av och åker hem idag. Men kan ni inte då åka till Haparanda? Resan till Haparanda kostar ca 7500 kr för oss två med SAS och då är inte resan till Sthlm räknad från linkan :/ Sen om vi skulle åka tåg hela biten, det skulle gå på nästan 4000!!

Då stannar vi i Linköping istället. Operationen blir av i januari när dom öppnar avdelningen igen och det är 10 januari 2012. Det är blandade känslor faktiskt. Nu fick jag det jag ville och får fira julen med älsklingen 🙂 Om jag skulle ha opererats och om jag skulle ha mått som jag brukar. Då hade dom fått flytta mig till en annan avdelning var dom inte känner mig, vilket jag inte vill och inte läkaren heller.

Berättar mer idag om varför operationen blev flyttad.

~ av micorazoon på 15 december 2011.

Kommentera

 
