Varför inställt?

Igår när jag fick veta att operationen blev inställd så blev jag smått stressad och orolig. Hjärnan gick i tusen varv. Fick direkt kontakta mina assistenter och berätta att dom kommer få jobba osv.

Men ingen kunde åka idag och hämta mig så älsklingen fick göra det istället. Hans biljett kunde man ändå inte avboka eller så. Fick bara ringa och kolla om det fanns biljetter för oss tillbaka till Linköping.

Varför inställde dom in operationen? Flera anledningar faktiskt. Det var kaos uppe på narkosen för många akuta fall och inte plats på sjukhuset för folk. Mycket patienter för lite personal och för lite sängplatser. Och massa annat med var det. Det är så mycket folk att dom måste ev förflytta patienter till Halland!!

Helt jävla sjukt!! Sen sist jag var på avdelningen så var det redan fullt på avdelningen och nu hade dom tagit bort 6 platser!!!! Det är 3 rum!!!!!!!!!!!!!! Heeeelt jävla sjukt!!! Och minskat med 3 pers och sen har dom för mycket jobb! Hur fan tänker politikerna och dom som bestämmer?!! Idioter säger jag och dom borde ligga och jobba och se hur det är!

Pga det får dom blanda kvinnor och män i samma rum och det tycker inte jag att det är ok!! Vad tycker ni? Jag skulle inte vela dela rum med en man.

~ av micorazoon på 15 december 2011.

2 svar to “Varför inställt?”

  1. Vad jobbigt att det blev inställd… När man väl ställt in sig på något, förberedd, rest osv…

    Personligen hade jag inte velat delat rum med en man/män.

    • Jag håller med o jag fattar inte hur dom tänker när det gäller att blanda män o kvinnor :/ Tycker inte det är ok!

Kommentera

 
