Nytt år!

God fortsättning på det nya året!!
Shit, tänk att det är 2012! Den 3:e januari har jag bott här i Linköping redan i 2 år!! Kan inte fatta det och måste säga att det var en av dom bästa besluten ever! 😀

Hur var ert nyår? Gjorde ni något speciellt? Vi var bara hemma och fixade i ordning mig själv. Gjorde god mat till mig och älsklingen 😉 Hade beslutsångest när det gällde val av mat och funderade på det i evigheter.

Så till slut så valde jag en av mina specialitéer, vilket är kycklingfilé i grönpepparsås och potatisklyftor. Sååå himla gott och en god rödvin till. Glömde ta foto på det :/

Till efterrätt så gjorde jag egen chokladglass och sen mangosorbe i mitten. Gjorde det dagen innan så att den skulle hinna bli perfekt. Den serverade jag med färsk mynta, hallon, fikon och lite passionsfrukt och mousserande vin till 😛
Allt passade perfekt till efterrätten.

20120105-012146.jpg

~ av micorazoon på 05 januari 2012.

2 svar to “Nytt år!”

  1. Efterrätten ser smarrig ut! Nu blir jag ju sötsugen 🙂

Kommentera

 
