Första dagen i Lund fortsättningen…

Fick en sexig pil ritad på benet med 😉 efter att läkarna var här så gick jag och Abdu iväg för att hämta nycklarna till hans anhörig rum och sen visa hur han ska gå dit. Det är ju nära så tur det och vädret var härligt. Men i linkan var det svin kallt.

Sen senare på kvällen var det dags och duscha som vanligt dagen innan operationen och samma imorgon på morgonen. Har fina sexiga kläder som alltid…. not!! 😉

Är som 2:a patient imorgon, fast först var jag som 1:a, men det tyckte inte Urban vilket jag förstår. För är så otroligt svår sövd och det tar tid, så om jag är 2:a patient så hinner dom förbereda mig undertiden och då behöver han inte ställa in en patient. Så på det sättet är det ju smart men det är ofta svårare att vänta.

Få se hur min älskling sover inatt för han är så orolig och nervös. Men han kommer följa med mig upp och få klä sig i dom sexiga narkos gröna kläder 😉 skönt att han är med mig! 🙂

Försöker hålla uppdatering här hur det går. Håll tummarna för mig.. åker upp ca kl:9.30 så ca 11 börjar dom nog operera.

~ av micorazoon på 26 januari 2012.

Kommentera

 
