Nu är jag i Lund..

Idag var det bara att bita ihop och stiga upp och som jag var glad!!
Abdu skakade på huvudet och säger att han är orolig och nervös, jag däremot glad och ”hoppade och skuttade” 😉

Tåget var lite försenad men annars gick det smidigt och kom tom några minuter före tid till Lund. Sen har min underbara och bästa May som jobbar, hon är min favvo sjuksköterska 🙂

Sen kom Johan som är en ortopedkirurg, gillar honom och det gjorde Abdu med. Johan skojade och hade sig som vanligt och om något med att har eget rum 😉 haha 🙂 dom är för roliga, love it!! Han nämner sen att Kaj ska assistera Urban och gissa om jag sa NEJ! vill isåfall att du är det Johan och han sa att han skulle se om han kunde fixa det. *hoppas*

Sen kom Urban in och skrattade och skojade som alltid och han gillade Abdu och Abdu honom. Kändes skönt att äntligen presentera dom för varandra för båda betyder mycket för mig, men på olika sätt. Vi gick igenom operationen och han såg att har rejäla smärtor. Ska bli skönt och bli av med skiten imorgon på torsdag.

~ av micorazoon på 26 januari 2012.

Kommentera

 
