Nu är vänstra höften opererad med..

När narkossköterskorna kom och hämtade mig så var det sen dags att byta säng. Och fick hälsningar från dom med från en som jobbat förut som sjuksköterska på avdelningen.

Inne i operationssalen var det samma rutin som alltid. Blodtryck, EKG, puls.. sen kom min favvo narkosläkare som jag har alltid för han vet hur jag vill ha det. Så det var dags och få lite lugnande och sen börja med vaken intubering via näsan, men det gick bra för det gjordes i min hastighet 😉

Fick komma upp till avdelningen sen från uppvaket vid klockan 19 tiden. Älsklingen var överlycklig och se mig och jag med självklart, men man såg och hörde hur han suckade djupt och lättnad. Och som han kramade om mig och pussade 😉 Är SÅ glad att han är med mig och stöttar mig, känns underbart! 🙂

Dom har ändrat regler så man får inte komma upp till uppvaket mer som förr, vilket var tråkigt. Så han hade väntat här på avdelningen mesta av tiden.

Ont har jag ju, inte så konstigt men en annan typ av smärta än vad det var innan. Det är nu återhämtningen börjar och den hårda träningen 🙂

~ av micorazoon på 27 januari 2012.

Kommentera

 
