Varit uppe o tränat..

Nu är jag tvättad, sååå himla skönt och egna kläder på och känns underbart det med. Sen har sjukgymnasten varit här och vi har varit uppe och gått med 🙂 Först satt jag uppe i sängkanten innan jag sedan steg upp och gick.

Sjukgymnasten och sköterskan tyckte det gick bättre än vad det brukar för mig. Själv tyckte jag att det gick som det brukar, visst att kunde sitta uppe en stund innan nu och det brukar vara svårare annars.

Gick ungefär 6 meter!! Och det var riktigt bra jobbat! Nu när dom satt en ny höft skaft så har benet förlängt sig lite, så nu är båda benen lika långa. Kändes lite konstigt att gå, tar nog ett tag innan man blir van med att båda är lika långa och gången blir kanske bättre med. Ont har jag i alla fall.

~ av micorazoon på 27 januari 2012.

Kommentera

 
