Andra dagen efter operationen…

Har varit uppe flera gånger idag och gått och det går framåt hela tiden. Det längsta jag har gått idag var nog ca 20 meter skulle jag gissa på som max.

Men det känns konstigt att gå när båda benen är lika långa.. får träna och trampa på annat sätt. Kunna sätta mer tyngd på benet, belasta rätt helt enkelt. Det är ju en töjning för musklerna, senorna och allt annat när benet blir längre.

Men jag tycker det går rätt bra för mig, visst att har ont och trött men det är inte så konstigt heller. Sen har jag suttit uppe en liten stund med i rullstolen idag 🙂 Hoppas jag får sova gott i natt med, är så himla trött.
Natti natti på er!

~ av micorazoon på 29 januari 2012.

Kommentera

 
