Kuddar överallt…

Som jag har sovit som en stock i natt! Var så himla trött, först var det skit svårt att hitta skön ställning för höften. För nu i början måste jag ju ha kuddar mellan benen när jag ska sova på sidan. Varför måste man ha kuddar mellan benen? Därför att du inte ska korsa benen, det får man inte göra bl.a. när man har höftproteser tex.

Tycker själv att det är jobbigt att behöva ha kuddar mellan benen. Jag använder aldrig kuddar mellan benen vanligtvis. Fast i början är det skönt med för du slappnar av på ett annat sätt. Men som det är skönt att ligga på sidan!!! För det enda du gör är att ligga på rygg hela tiden.

Men hade mer ont i höften idag när jag vaknade än dom andra dagarna. Har varit uppe och gått och gissar att gick ca 15 meter max. Det går framåt hela tiden och försöker verkligen koncentrera mig att går rätt.

~ av micorazoon på 29 januari 2012.

Kommentera

 
