Fjärde dagen efter operationen…

Sovit som en stock hela natten och under natten även mindre värk, skönt som fan! Men dagarna har jag mer värk men då tränar jag med, så inte så konstigt.

Smärtsköterskan har varit och kollat till mig och hur det går med smärtan. Hon känner mig sen innan med, vilket är skönt för då slipper man förklara allt på nytt.

Sen var sjukgymnasten här och tränade mig och reagerar på knät som jag också gör. Knät som Kaj opererade fel och Urban fick fixa det i efterhand men som aldrig blivit riktigt bra sen dess. Verkar att får ta ett till snack med Urban när det gäller knät :/

Men höften är mjuk och rörligheten är jätte bra, kan röra benet utåt och böjningen och allt går bra 🙂 Enda som jag får träna på är att gå och trampa rätt. Tar nog ett tag och lära trampa, men det går framåt i alla fall 🙂

~ av micorazoon på 30 januari 2012.

Kommentera

 
