Gåendet framåt..

Pratat med min älskling och som jag saknar honom!! ❤ Och han mig, men det är så kul och höra hur trevligt han har i Stockholm med sina vänner. Hans kompisar frågar hela tiden hur det är med mig och hur allt går. Gulliga dom är och mina svärföräldrar frågar också hela tiden. Dom alla är ju så söta!

Sen hann jag inte mer än avsluta samtalet så ringde mamma 🙂 Och uppdatera mamma lite från dom senaste dagarna.

Sen har det gått framåt med gången, gått några gånger med sköterskorna som vanligt. Gick ca 35 meter och det är ett stort framsteg 🙂 Så är riktigt nöjd över mig själv.

Var sen en sväng med sköterskan nere på pressbyrån och köpte lite gott 😉 sen var jag nere senare igen för hade glömt posta något. Super snällt att dom kunde ta och åka med mig ner en sväng till.

~ av micorazoon på 01 februari 2012.

Kommentera

 
