Journalerna o data systemet så sent

Förra natten har det varit jobbig natt :/ Sovit som en stock när jag väl sovit och på det sättet har det varit bra. Men sen har jag vaknat flera gånger av smärta, men pga mitt vänstra knät!!! :/

Visst att vaknat några gånger pga höften, men inte så farligt. Men knät! Vet inte riktigt vad det är i den, har haft så även hemma ibland att vaknat på natten för det gör så ont att börjar gråta. Och jag gråter inte ofta eller lätt! Har då svårt att röra på knät, det tar en stund och då släpper det lite.

Sen somnade jag och vaknade igen efter ca 40 minuter och samma sak igen. Så har det varit det mesta av natten, så idag är jag trött. Men sjukgymnasten Linda har tittat på knät och läkaren Johan har jag också träffat.

Han skulle kolla upp när det sista röntgen bilden är tagen i vänstra knät. Men det får Urbans sekreterare leta fram, har SÅÅÅÅ otroligt mycket journaler att ni skulle bara veta! Sen är inte alla inne i datorn heller, för det att man har journaler i datorerna började man ju så sent med.

Vilket jobb det skulle vara och få in allt i datorn! Men snacka vad det skulle underlätta, speciellt om man tänker att jag som har en massa journal anteckningar sen -80 talet 😉

~ av micorazoon på 01 februari 2012.

Kommentera

 
