Min norrländska…

Benet blev fort sämre och började göra ont som attan där var nålen var. Så natt sjuksköterskan kollade på den och hon bestämde att ta bort den och sticka en ny.

Den såg såpass irriterad ut med, så fick en ny. Den känns bättre och ser bättre ut. Eller vad tycker ni? 🙂

20120201-230927.jpg

Sen fick jag en överraskning med! 🙂 Undersköterskan i natt är min underbara favorit Christina som är från Norrland med 🙂 Som jag har saknat henne, det är så sällan hon jobbar på denna avdelningen. Men nu inatt och imorgon ska jag få ha henne!!!! 😀 hon är bäst!

Som vi har pratat samtidigt när hon har hjälpt mig. Massa och ta igen 😉

~ av micorazoon på 01 februari 2012.

Kommentera

 
