Besök av arbetsterapeuten..

Hann inte skriva något igår, det var fullt upp hela dagen verkligen. Hade riktigt trevligt och dagen sprang iväg så otroligt fort. Tränade med Linda, först mycket med böja och sträcka på höften, knät och dra benet åt sidan.

Efter lunchen så tog jag lugnt en stund och kollade lite på tv. Sen fick jag besök av en otroligt underbar människa, som har betytt mycket för mig. Hon jobbade också på barnreumatologen 50 🙂

Hon jobbade där från 1980, så första gången jag kom dit så hade jag henne. Hon jobbade där som arbetsterapeut och helt underbar och alltid gillat henne. Wenche heter hon och sist jag träffade henne var ca 5 år sen, blev SÅ SÅ glad när hon kom och som vi kramades flera gånger 🙂 Vi pratade pratade och pratade, massa och ta igen självklart.

Fick så fin present, ska försöka ta foto på den lite senare. Det är ett litet foto album med silver ramar framtill och där har hon lagt ett foto på Charlotte, Ingegerd, Wenche och på en lekis. Leikis alltså en tjej som jobbade som lekterapeut kan man säga. Men henne minns jag inte så väl, för hon var där bara i ett par år.

När jag kommer hem så ska jag se om jag hittar några gamla foton från reumaten. Osäker om jag har det :/

Men Wenche var här i flera timmar och hon skulle se om hon kan komma och hälsa på snart igen 🙂

~ av micorazoon på 03 februari 2012.

Kommentera

 
