Tidigare uppstigning..

Hade sagt till nattsköterskorna i förrgår att dom skulle hälsa till morgon personalen att ville att dom skulle väcka klockan 9 igår. Dom låter mig oftast sova lite längre för dom känner mig hur jag fungerar 😉

Sen så händer det ju ändå inget. Men varför jag ville vakna 9? Jo, för skulle få besök vid klockan 11. Fast dom hann inte väcka mig då, utan lät mig sova typ en halv timme längre.

Morgonen började som vanligt, sköterskorna frågade vad jag ville ha till frukost. Frukosten satt riktigt bra till 🙂 Efter det så steg jag upp och tvättade till mig och sen så tog vi på oss kläderna och fixade håret.

Har inte orkat sminka mig ännu och då vet man att då mår Heidi inte riktigt bra ännu. När jag sminkar mig så vet alla här att nu börjar Heidi må bättre på alla sätt.

Vi tog och tränade direkt med gången. Jag gick ungefär 35 meter och blir så glad när det går åt rätt håll.
Då berättar sjuksköterskan att har tid till röntgen klockan 13.50 och dom ska ta röntgen bilder på vänstra axeln och vänstra fotleden samt en bit av vaden.

~ av micorazoon på 04 februari 2012.

Kommentera

 
