Nu har det gått för länge igen..

Ett tag sen jag skrev inlägg igen! :/ Har däremot några som jag påbörjat men inte färdig skrivet. Jag ska ta och berätta vad som har hänt under senaste tiden.

Men är hemma i alla fall nu och har fortfarande smärtor :/ Det är flera typer av smärta, nervsmärta som är det värsta smärtan som finns och sen musklerna bla. Inget av det är egentligen så konstigt om man tänker vad dom fick göra.

Märker att dagarna jag gör lite mer så får jag betala för det resten av dagen och dagen efter i alla fall. Då är det sen vila som gäller, men hittills har jag faktiskt tagit det lugnare än vanligt. För förr har jag tränat så att det blivit rejäl bakslag, men inte denna gång 🙂 *knack knack knack*.

~ av micorazoon på 29 februari 2012.

Kommentera

 
