Läkt fint..

När jag kom hem så har jag tagit det lugnt och försökt se till och inte träna och göra för mycket. För har alltid tränat och blivit för ivrig, vilket har alltid gjort sen att det blivit bakslag. Vilket jag ville skippa denna gång och varit duktig med det faktiskt 🙂

Visst hänt kanske ett par gånger att gjort för mycket och då får jag skit ont och hållt i även dagen efter. Men då har jag helt enkelt fått ta det lugnt istället.

Smärta har jag fortfarande men det är åt rätt håll i alla fall, men det tar mycket på kraften. Sen har jag ju nervsmärta från ischias nerven, för med tanke på vad dom fick göra så är det inte konstigt. Nervsmärta är den hemskaste smärta som finns så äter medicin för det med. Hoppas att smärtorna försvinner snart.

Men operations ärret har läkt jätte fint 🙂

20120303-011525.jpg så ser det ut nu 🙂

Jag har steri stripp på som ni ser. Varför jag har dom när det är läkt ihop fint? Jo, för då förhindrar man att ärren blir inte breda. Visst lite töjs det alltid, speciellt när man ändå böjer höften en hel del. Jag använder steri stripp rätt länge just för att förhindra ärren att bli jätte breda.

På mig ser man tydligt av ärren om jag inte har använt steri stripp och i vilka jag använt dom flitigt.

~ av micorazoon på 04 mars 2012.

Kommentera

 
