”liten” tårta..

Min älskling har även haft sin födelsedag i slutet av februari och jag hade tänkt fixa lite. Men det ville inte Abdu, han tyckte det räckte att fira med mig. Och sina kompisar i Stockholm.

Men ville i alla fall baka en ”liten” tårta 🙂 Som tur var hade jag min underbaraste, finaste vännen hos mig! Min fina babe R var här och som jag saknat henne!! ❤

Vi bakade och hade kul som alltid! 🙂 Hon är någon som får mig alltid att må bra och skratta 🙂 Men vi glömde ta foto på tårtan när den blev färdig, men tog foto efter att det var bara lite kvar.

20120305-012303.jpg Varför tandpetare? Jo, för att plasten inte ska förstöra grädden. Lyckades än engång med tårtan och omtyckt som vanligt med 😉

Ni skulle ha sett minen som älsklingen hade när han såg den. Så glad han blev för han älskar den tårtan. Kanske baka igen fast ingen har födelsedag?

~ av micorazoon på 05 mars 2012.

Kommentera

 
