Testat Macadamia?

Har kollat runt lite på nätet och skulle behöva beställa lite hårprodukter. Sen skulle jag behöva köpa en ny plattång med. Vill ha en Björn Axen som jag har haft innan, men vilken? :/

Sen skulle jag vela ha en hårfön, lite lättare och få bla mer volym men inte bara därför. Någon som ni kan rekommendera??

Har även kollat på macademia hårprodukter och dom låter väldigt bra. Någon som har testat? Då beställer jag det isåfall från England för det är mycket billigare än i Sverige.

~ av micorazoon på 05 mars 2012.

2 svar to “Testat Macadamia?”

  1. jag har plattång från gdn (tror jag de heter) var rätt dyr (1500:-) men har hållt bra och är lätt att använda. fårfön har jag från björn axen super bra!

    macadamia har jag inte testat däremot använder jag produkter från Moroccoan oil (staving?) och det är verkligen super trots att man har tunnt nordiskt hår.. har både oljan och inpackningen däirfrån. den rek jag verkligen!

    • Har hört talas om gdn är riktigt bra, men aldrig testat dom. Helst betalar jag för att få en ordentlig plattång tex, att det håller. Har den tourmaline sten eller infraröd?

      Vilken hårfön har du från Björn axen? Hmm.. undra vilken produkt du menar? :/ Har du beställt den från nätet?

Kommentera

 
