Hur det gick med smärtläkaren..

Ingen shopping för mig idag, tog så länge hos smärtläkaren att klarade inte av att sitta mer. Fick så himla ont!
Men är så himla glad att har en sån underbar smärtläkare här!

Han tar verkligen tid till mig i alla fall och är lugn, duktig som tusan!, lyssnar verkligen vad jag säger och ögon kontakt hela tiden. Litar på honom verkligen. Sa till honom att han jag sist träffade och låg inlagd att gillade inte honom och sättet han var och lyssnade inte ett skit.

Ska nu testa en lååååg dos av en annan smärtstillande för att se om jag tål det först. För det är så otroligt många jag inte tål.

Sen ska han ringa om en vecka och se hur det är med mig. Och ska bestämma sen nästa träff.

~ av micorazoon på 07 mars 2012.

Kommentera

 
