Smärtläkare..

Tidig uppstigning idag med. Har tid till smärtläkare och det ska bli skönt och träffa honom. För när jag låg inlagd i Linköping så ville jag träffa min smärtläkare men det kom alltid olika och gillar inte det.

Så sen begärde jag att vill ha tid till han snarast och nu idag ska jag dit. Får vi se vad vi kommer fram till för något. Har fortfarande ont men det blir bättre sakta men säkert. Och medicinen för nervsmärtan hjälper riktigt bra, men det är tack vare Urban 🙂

Men nu är jag fixad och färdig i alla fall 🙂 Hoppas att orkar och klarar av att hitta på något annat med M sen efter. Skönt att ha någon som peppar en, påminner faktiskt min vän och som var även min elev assistent under gymnasiet/komvux. Fina underbara P ❤

~ av micorazoon på 07 mars 2012.

Kommentera

 
