Väskan jag vill ha!

Tittar runt på internet på bl.a. handväskor. Hittade några som jag vill ha och som inte är så dyra heller. Det är så snyggt med handväskor och det är en fin accessoar tycker jag.

Nu är det mycket olika färger på handväskor, vilket jag tycker kan vara snyggt. Men sen gillar jag väskor som är tidlösa, som tex. svart, beige, cognac och vitt. Den här Don Donna väskan vill jag ha och just i cognac färgen med.

20120309-233548.jpg
Bilden är lånad från accent.

~ av micorazoon på 10 mars 2012.

Kommentera

 
