Babyliss pro hårfön?

Jag har haft en liten rese hårfön men den är så liten och sen orkar den inte blåsa så länge heller. Nu är det dags att köpa en ordentlig hårfön istället, mycket lättare att kunna föna och få mer volym och frisyr med en hårfön. Speciellt nu när jag har så långt hår med 🙂

Jag är intresserad av att köpa denna från netonnet, det är en Babyliss Pro och den är inte så dyr heller. Ska försöka åka till netonnet lagerhus som vi har här i Linköping och dom har den på lager med. Ang. om hår, har funderat och funderat hur jag ska göra med mitt hår. Ena stunden vill jag slinga och ha koppar färg på håret, svårt och förklara hur men sen känner jag att vill ha blont på sommaren som jag brukar.

Trivs så bra i blont på sommaren och sen bleks håret en hel del och blir brun, då tycker jag personligen att det är snyggt då med blont. Då vill jag ha slingor i olika nyanser och lite brunt med, svårt att förklara där med hur jag tänker. Jag gillar längden annars, men det är dags att klippa lite men har inte riktigt bestämt hur jag vill ha det. Lite sugen med långt page. Vad tror ni?? Många foton på långt page är till axlarna, men jag vill ha längre än det och vill ha längre fram än bak isåfall. Får fortsätta och fundera på det där.

~ av micorazoon på 13 mars 2012.

Kommentera

 
