Bloom från Kartell

Jag har länge nu försökt hitta en lampa till vårt sovrum, men inte lyckats att hitta en som jag har fastnat för. Vill ha någon lampa som inte alla har, en lampa som är speciell och har något speciellt helt enkelt. Den här lampan tyckte jag om, men vet riktigt om det är den rätta lampan 😉

Men gillar den och kan tänka mig att det kommer fint ljus med, den är en Bloom lampa från Kartell, det står att det är inspirerad från en vårbukett 🙂 Vad tycker ni? Tror ni att det skulle passa i ett sovrum? Jag har ju flera kategorier, tycker ni att borde ha en separat kategori för bara lampor? För har ju skrivit och visat en del lampor för er, men tyvärr tappar jag kollen sen vilka jag visat och inte visat :S

Bilden är lånad från rum21

~ av micorazoon på 13 mars 2012.

Kommentera

 
