Summer sunset färger

Visade igår en sminkpalett som jag vill ha och nu har jag hittat en till sminkpalett med sommarfärger, men det är mer varmare färger och lite mer även neutrala färger. Det enda är att det är ultra shimmer på dom ögonskuggorna. Jag sminkar gärna med ögonskuggor som har shimmer, men om jag ska välja så blir det helst isåfall matta ögonskuggor.

Fördelen med matta är att det är mer användbart, matta färger är lättare att använda även till vardagen. Om jag vill få mer shimmer så är det lätt att fixa.  Nu fick jag beslutsångest att OM jag ska beställa en, vilken av dom ska det då bli. Vad tycker ni?? Den paletten som är från kosmetikan kommer vara i lager i slutet av mars. Jag har sen tidigare en 88 palett som är beställd från kosmetikan och den paletten är jag riktigt nöjd med och använt en hel del, fast det skulle man inte kunna tro. Det är mycket pigment i dom och är grymt nöjd.

 

Bilden är lånad från kosmetikan.se

Detta är summer sunset 120 paletten.

~ av micorazoon på 13 mars 2012.

Kommentera

 
