Facefront cosmetics – red eyeliner

Hur underbar är inte färgen?!?!! Det är en gelé eyeliner och ny i deras sortiment. Älskar den bl.a. och helt klart en av alla som jag skulle vela ha i mina ägor 🙂 Borde nog köpa en större sminkväska eller hitta en smartare lösning, för sminkväskan är så full att bra att den går att stänga och den är inte liten. Min älskling kallar den för resväskan för smink 😉

Bilden är från facefrontcosmetics.com

Något jag egentligen skulle vela ha, det är en sminkbord som mamma har hos mormor. Det är en gammal sminkbord med tre speglar i och sen är det lådor, sen jag var liten så har jag sagt till mamma att vill ha den. Skulle kanske… bara kanske måla om den bara eller då ville jag det i alla fall.

Men idag kanske jag skulle låta den vara som den är, tror jag. Men vill ha den i alla fall, skulle kunna ha den tex. i sovrummet och ha alla mina smink i lådorna och ha framme bara vissa produkter som är fina att ha framme. Skulle kunna ha framme alla mina borstar i en fin burk som jag hittat på nätet.

~ av micorazoon på 15 mars 2012.

Kommentera

 
