Facefront cosmetics

Varför ska jag alltid hitta en massa kul? Fast menar inte då att jag tycker det är tråkigt, utan tycker verkligen det är kul att hittar en massa för då kan jag spara det och även visa till er 🙂 Hittade lite mer smink som jag är riktigt intresserad av att testa faktiskt, få se om någon ska till USA tex så kanske man skulle kunna få några stycken och testa.

Annars kan man ju beställa med, visst att det är tyvärr tull avgifter men får se helt enkelt hur jag gör. Men det är smink som även ni som är veganer skulle kunna använda och deras smink är inte djurtestat. Märket heter facefront, har ni hört talas om det förr? Dom har riktigt fina färger med och verkar ha riktigt bra pigment.

Har någon av er använt, testat facefront smink? Vad tyckte ni om det isåfall? Hur underbar är inte färgen!?!

Bilden är från facefrontcosmetic

~ av micorazoon på 15 mars 2012.

Kommentera

 
