Squared leather bracelet

Gillar läderarmband, tycker det är så himla snyggt men tyvärr äger jag ingen ännu i alla fall. Varför jag inte gör det? Jag har så smala handleder vilket brukar vara att alla armband i affärerna är för stora och ser för jävligt ut.

Det som är bra i den här armbandet är att det är reglerbart vilket innebär att då borde jag kunna ha den. Är riktigt sugen på att klicka hem den och då skulle jag äntligen ha ett läderarmband och tyckte att den här var som lagom och den ser ut som en ”Heidi” armband 😉 Gillar även färgen som är väldigt neutral och fungerar då ihop med det mesta.. nästan i alla fall.

Bilden är från nelly.com

~ av micorazoon på 15 mars 2012.

Kommentera

 
