Sunniva ringar

Gillade dessa ringar från nelly och dom kan man ha hur du själv vill, antingen i varsitt finger eller i ett och samma finger.

Men en annan sak i bilden däremot som fastnade i mina ögon är faktiskt att hur kan dom ha missat naglarna? Naglarna ser för jävliga ut tycker jag och om man tittar på ringarna in zoomat så ser man även naglarna, jag gör det i alla fall. Då ser man utväxten på naglarna rejält och antingen är det gammalt rött nagellack på kanterna eller sen är det blod.

Fast tror att det är gammalt nagellack, men personligen och min åsikt är att om dom ska ta foto på händerna och att folk ska kunna zooma in så kanske dom ska tänka på att naglarna ser snygga och bra ut. Men det är min åsikt. Kanske bara jag som ser det?

Bilden är från nelly.com

~ av micorazoon på 15 mars 2012.

2 svar to “Sunniva ringar”

  1. Nej, det ser riktigt uselt ut. Om de ska lägga pengar och energi på reklamen för ringarna så kan de väl fixa snygga händer eller en annan modell. Lite småsint men ändå pinsamt :p

    • Eller hur!?! Tycker en reklam var händerna är med så ska helheten vara snyggt o säljande. O då ska naglarna vara fixade med 🙂

Kommentera

 
