Testat Bareminerals smink

Var här en dag på kicks och var intresserad över id – bareminerals sminket och det finns ju en hel del och välja mellan och svårt att veta vilken passar mig när jag aldrig testat dom förr. Dom var super trevliga och hjälpsamma, hon gav med mig flera olika så jag kunde ta med hem och testa vilken och vilka passar mig.

Så nu i ett par dagar i rad har jag testat olika av deras mineral foundation, rouge och mineral veil. Jag som aldrig använder eller behöver använda foundation egentligen, måste säga att är förälskad i bareminerals nu 🙂 Det som är så skönt med är att ansiktet andas som vanligt och det ser fint och naturligt ut, samt att den gömmer det mörka under ögonen väldigt bra fast det är ”bara” foundation.

Är annars lite röd och mörk under ögonen och på ögonlocken, men det försvinner helt. Idag använde jag cover all mix först för att se skillnaden och för att se hur det ser ut. Ska ta och beställa id – bareminerals sminket från England istället, det är så stor prisskillnad. Nu när jag testat vissa så vet jag vad jag ska beställa för något till att börja med.

Rekommenderar verkligen er att få hjälp med id sminket och be få hem testers så kan du testa i lugn och ro, samtidigt testa om du gillar sminker alls. Det behövs verkligen inte mycket av foundation och rouge bl.a.

~ av micorazoon på 16 mars 2012.

Kommentera

 
