Anteckningsblock för tarot korten..

Kommer ni ihåg när jag berättade till er om att hade beställt tarot kort, men det är länge sen?

Började läsa den ivrigt och kan ju säga att det är bra träning att hålla engelskan igång. Men så många ord som jag aldrig hört talas om och ingen annan heller. Sen pga så mycket annat som hänt att har inte orkat läsa den färdigt :/

20120318-135229.jpg
Men nu har jag köpt en anteckningsblock och penna till att kan skriva ner det som behövs. Kan gå igenom korten och skriva ner det jag tolkar för varje kort bl.a.

~ av micorazoon på 18 mars 2012.

2 svar to “Anteckningsblock för tarot korten..”

  1. Vilket snyggt block! =)

    • Kollade på så många olika anteckningsblock/bok och alla kostade över 100 kr. Men sen såg jag den som jag köpte och den kostade bara 35 kr hos Bokia o snygg med 🙂

Kommentera

 
