Min outlok på hockeyn

Såhär såg jag ut igår på hockeyn 🙂

20120317-234454.jpg

20120317-234509.jpg

Sminket:
MUS cover all mix,
sen som bas id foundation och
deras mineral veil och id:s rouge beauty.

I ögonen har jag använt
MUS HTL platina.
Sen en isadoras beige som inte finns längre,
Face mörkare brun som jag tyvärr glömt namnet på.
MUS DT Crystal
Emite cake eyeliner med
MUS mixing liquid
Loreals två olika mascara

Läpparna:
MUS HTL platina
Isadoras genomskinligt läppglans

Och håret har min kompis A fixat, tack gumman för en underbar dag! 🙂

~ av micorazoon på 18 mars 2012.

2 svar to “Min outlok på hockeyn”

  1. Snygg sminkning ! Som vanligt….

    Jag kommer snart att svara på din fråga i min blogg. Har tyvärr datastrul för tillfället (

    • Tack så mycket! 🙂 Tråkigt med dator strulet, hoppas du får i ordning på det snart.

Kommentera

 
