Några råd??

Har igår kollat vidare på beautybay och på alla produkter jag ska beställa. Fick med två andra som också tänker beställa samtidigt. Det blir en hel del id smink för oss alla, fast jag är nybörjare i det 🙂

Svåraste är vilken foundation jag ska välja för den som jag testat är för ljus har jag kommit fram till. Antingen att jag går till Kicks och ber om tester innan jag beställer att är helt säker.

Foundationen är på 8 g och om man köper en start kitt så är dom på 2 g. Visst att i kittet är det 4 olika grejer för ansiktet, 3 stycken borstar och en primer för ansiktet och den kostar ca 435 kr men då är alla ca 2 g, 1,5 g osv.
Foundation på 8 g kostar 208 kr.

Antingen att köper alla separat och får 8,6,9 g i burkarna eller en kitt. Vilken tycker ni? Några råd? För borstarna behöver jag egentligen inte.

~ av micorazoon på 21 mars 2012.

Kommentera

 
