Packa…

Varit lite dålig på att uppdatera bloggen nu i några dagar, men det har varit fullt upp. Och har en del och berätta 🙂

I söndags i alla fall var jag skit trött och det var fullt upp här hemma. Tvättstuga, stryka allt, städa här hemma och packa. Dagen sprang iväg och jag hade ont en del :/

Vi började packa väskan inför vår resa som vi planerat ett tag nu. Det gäller och planera det här med assistenterna och allt. Vi hade bestämt att åka till Karlskrona och bara umgås, se ishockey för Asplöven skulle ju ha matcher och vill se dom.

Bra test samtidigt för höften och se vad den säger. Packa, det är alltid samma problem om vad man ska ta med. Men tänk om jag inte vill ha på den då, utan vill ha något annat 😉 Självklart tar jag mer för att ifall att.
Som jag längtade och såg fram emot resan 🙂

~ av micorazoon på 30 mars 2012.

Kommentera

 
