Hemlängtan..

Jag och M började prata om resan idag och ishockey matcherna, hur kul vi haft det. Berättade om Haparanda och hur det är osv.

Fick faktiskt kors i taket hemlängtan och träffa familjen och alla andra + hur kul det skulle vara och se resten av Asplöven matcherna. Då bestämde vi från ingenstans att om vi får ihop två personer som kan åka och köra. Då skulle vi ha hoppat i bilen och åkt till Happis! 🙂

Men tyvärr så var det ingen, så då får vi stanna hemma. Visst vet att min höft skulle gilla mig ännu mindre, men det skulle ha varit kul faktiskt. Jag vågar inte riktigt beräkna mig ännu när det gäller att köra 😦 Tänk om det hade gått och fixa så skulle vi ha hoppat i bilen i natt.

Nu tittar jag på foton och saknar Happis, vilket är kors i taket när det gäller mig. Men det är ett år sen sist jag var där. Fast älsklingen och jag funderar på att åka upp till sommaren. Få se när det blir, antingen i början av juli eller slutet av augusti. Fast just nu lutar det mer mot början av juli 🙂

~ av micorazoon på 01 april 2012.

Kommentera

 
