Outfit och sminket för restaurang besöket

Den här tröjan hittade jag i Karlskrona, den är från sisters och den fastnade direkt i mina ögon. Den satt bra och klart att den fick följa med 🙂 Såhär såg jag ut en kväll när vi gick ut och åt middag. Hade lack leggings som jag älskar, tyvärr glömde jag ta foto på dom.

Leggingsen har dragkedja på sidan vid foten och köpt dom från Teneriffa. Halsbandet är gammalt och minns inte varifrån den är.

20120331-181005.jpg
Jag och Ida

20120331-175813.jpg

20120331-175912.jpg

20120331-175926.jpg
Sminket jag använt:
MUS cover all mix
Isadoras sol puder nr 87 medium tan
MUS HTL platina
MUS Crow
Face ögonskugga svart
MUS DT Crystal
Emite ögonbryns skugga
Loreal mascara
Peggy Sage vit kajal
Isadoras rouge

Läpparna har jag bara lite MUS HTL platina på och håret har Ida fixat 🙂

~ av micorazoon på 01 april 2012.

Kommentera

 
