Jobbigt beslut…

Det har även varit jobbigt att vi har fått ta beslutet att Abdu flyttar till Stockholm. Har inte berättat det till någon, utom dom som jag har kontakt med här. Älsklingen har fått flera jobb erbjudande och börjar nu till veckan på en restaurang.

Men ska även ev jobba på ett hotell med, men det får vi se. Till början bor han med sina kompisar så får vi se sen hur vi gör. Varför jag inte följer med? Vet inte riktigt om jag vill till Stockholm, känns inte riktigt lockande och bo i Sthlm av någon anledning. Varför vet jag inte.

Har ju en hel del kompisar och vänner runt om i Sthlm, min äldsta storebror K med familj och även min näst yngsta lillebror Johannes och tjejen. Så på det sättet skulle det vara kul och bo där, få träffa bröderna och barnen. Och nu kommer ju min underbara älskling vara där med.

Men om vi hittar en lägenhet som är större så kanske. Då hinner jag fundera på det och vi ser ju sen hur vi gör. Antingen så kommer Abdu tillbaka eller sen flyttar jag till Sthlm med. Men nu får det bli distansförhållande.

~ av micorazoon på 15 april 2012.

Kommentera

 
