Packat o på väg till Arlanda

Vi paketerade paketen och snyggt blev det!! 🙂 sen som tur är hade jag gått igenom dom flesta plaggen och då var det bara ta fram alla.

Packade allt jag behöver osv och vi hade hunnit göra massor den dagen så tiden bara flög iväg 🙂
När allt var redo för resten av grejerna kan jag packa på morgonen som jag behöver.

Tur att vädret var bra när vi började köra mot Arlanda. Det var ett par olyckor på vägen, vi såg bla en långtradare med två släp som vält åt sidan. Men att den välte men framsidan mot oss :/ hemskt och se! 😦
Hoppas alla inblandade överlevde och gått bra.

Men vi var i tid på Arlanda och har aldrig i alla dessa år och jag har flugit en hel del sett att det var tyst. Några enstaka såg man kanske två handfull, skönt det i alla fall 😉

När det var checkat in väskan och rullstolen, sen var det bara vänta att assistans servicen skulle hämta mig snart 🙂

20121217-003038.jpg
Här sitter jag och väntar.

~ av micorazoon på 17 december 2012.

Kommentera

 
