Deborah Milano mascaran!!

Tänkte berätta till er om den relativt nya mascaran jag använder osv.
Förr använde jag alltid två olika mascara men båda från Loreal. Jag använder väldigt mycket mascara för att personligen tycker jag det är snyggt och ögonen framhävs mer.

Men det är smaksak, men det blev dyrt hela tiden köpa två nya efter ca 1 månad :S Sen blev jag rekommenderat att köpa den för i Deborah lash creator volume & care har båda egenskaperna som i dom Loreals mascara.

Testade direkt dagen efter o blev totalt förälskad!!! 🙂 Den är billig hos eleven.se

Deborah Milanos lash creator volume & care är även bra på andra sätt. Den hjälper med näringen för fransarna så tillväxten ökar och ger volym.

Innehåller bland annat keratin som hjälper dina fransar att ha bästa förutsättningar för att växa samt gör dem mjuka och spänstiga. Applikatorn har både långa och korta borst, vilket fördelar mascaran jämt och skapar extra volym åt dina fransar.

Rekommenderas grymt mycket!!! Dags för mig med att beställa ny 🙂

20121218-023144.jpg

~ av micorazoon på 18 december 2012.

Kommentera

 
