Stilrena men snyggt… vad tycker ni?

Jag älskar att hålla på en massa, alltså den riktiga Heidi behöver komma tillbaka nu, för känt att det har inte riktigt varit så. Vet att ni som känner mig, vet exakt att det varit så.

Men det var i alla fall inte något jag tänkte ta upp idag i alla fall 🙂 Men jag älskar att göra en massa olika saker, bl.a. gillar jag att hålla på med naglarna och då har det varit att fila, polera, fixa nagelbandet. Sen måla en färgat, fransk manikyr och listan är lång och kan måla mönster för frihand.

Jag är oerhört pedant så om det betyder att det tar 3 timmar så gör det. Nöjda kunder kommer alltid tillbaka. Eller har jag fel? Och nu snart börjar jag och göra nagelförlängningar både med gelé och akryl, men först lär jag mig gelén…… längtar! 🙂

Och fixa glitter i olika färger och en massa annat som jag inte avslöjar mer 😉 Men dessa är mina naglar som jag pillat själv med och vissa är snygga, men finns alltid lite som man måste bli bättre på. Vet att kommer bli duktig för är pedant, noga och petig speciellt på andra självklart 🙂

20130221-004849.jpg
Dessa är mina naglar, vad tycker ni?

~ av micorazoon på 21 februari 2013.

4 svar to “Stilrena men snyggt… vad tycker ni?”

  1. Supersnygga! Är det förlängningar eller dina egna naglar?

    • Tusen tack!! 🙂 det är mina egna naglar och själv fixat allt. Älskar att pyssla med naglar, smink och massa andra saker. Jag ska faktiskt ta och skaffa mig så att kan fixa gelé naglar till att börja med och sen akryl även. Sen designa olika mönster att rita 🙂 Har ingen utbildning men jag har en kompis mamma bl.a. som jobbar med det så sett och är snabb lärd 😉 Längtar tills dess 🙂 du fick längre svar än tänkt 😉

  2. Duktig du är! Lycka till med planerna! Jag gillar kommentarer och gärna långa 🙂

    • Tack!! 🙂 kul att höra att du tycker det 🙂 Långa kommentarer eller kommentarer överhuvudtaget är kul 🙂
      Har du några idéer vad jag ska skriva om, ngt du vill höra? 🙂
      Kram

Kommentera

 
